Hartman Service Pakket (HSP) - IT Hardware Serviceovereenkomst




Wat is een Hartman Service Pakket (HSP)?

Een Hartman Service Pakket is een serviceovereenkomst (SLA) voor één specifiek IT-apparaat, Vergelijkbaar met een HP CarePack.
Bij storingen komen onze experts ter plaatse om uw IT-apparaat te herstellen of vervangen.
De response (reactie) is vastgesteld in het pakket, zie Responsetijden voor meer uitleg hierover.
Via onze portal kunt u snel en gemakkelijk deze servicepakketten vinden en bestellen.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of als u vragen heeft.

Samengevat, een SLA met:
Eenvoudige bestelling en registratie
Gemakkelijk melden van storingen
Binnen 4 uur op locatie *
In-house Voorraad en Technici


Responsetijden

Wij bieden een aantal responsetijden standaard aan, zoals:
  • Volgende werkdag = Wij komen eerstvolgende werkdag langs
  • 4 uur werkdagen = Op werkdagen zijn wij tijdens kantooruren binnen 4 uur op locatie
  • 4 uur 24x7 = Wij komen binnen 4 uur op locatie, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
    (Hiervoor krijgt u een speciaal telefoonnummer om ons buiten reguliere werktijden te bereiken.)
* Het is mogelijk een afwijkende response te bestellen als HSP.
Deze pakketten kunnen voor u gemaakt worden.


Hoe werkt het HSP?

Het proces van een HSP gaat gemakkelijk en snel.
Onderstaand is in het kort uitgelegd hoe het proces in zijn werk gaat:
  1. U bestelt bij ons een HSP pakket.
  2. U registreert het pakket a.d.h.v. het serienummer en locatie waar uw apparaat staat.
  3. Uw HSP is nu actief!
Zodra u een storing ondervindt:
  1. U meldt de storing aan via: telefoon/email/storing melden website
  2. U geeft uw serienummer en klachtomschrijving door waarbij een ticket wordt aangemaakt.
  3. Wij nemen contact op zodat een techneut op uw locatie langs komt om het apparaat te herstellen of vervangen